[vc_row][vc_column][vc_column_text]
- مددجویان : رضایتمندی مددجویان از خدمات ارائه شده و ارائه خدمات در بهترین کیفیت به آنها
- نیکوکاران : ایجاد رضایتمندی در خیرین و نیکوکاران از طریق انعکاس ثمرات فعالیتهای انجام شده به آنها
- همکاران موسسه : توسعه دانش و توانمندیهای همکاران موسسه و بکارگیری مهارتهای آنان در امور خیر
- شفافیت در امور : ایجاد بستری شفاف و نظام مند جهت مدیریت بدور از شبهه فرایندهای نیکوکاری
- نوع دوستی : زمینه سازی و فرهنگ سازی در زمینه نوع دوستی و ایجاد فرهنگ نیکوکاری
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]